Thursday, December 4, 2008

PERJALANAN YANG BARU

My Mama (mak aku nangis terharu sbb semuanya berjalan ngan lancar)



My husband and I


My PAPA, my beloved PAPA (picture by gezzeg, my favourite photographer)



Tanggal 21/11/08 merupakan hari yang bersejarah bagi hidupku dan juga insan2 yang tersayang (my husband n my family). 21/11/08 merupakan tarikh dimana aku telah dinikahkan oleh papaku sendiri di Masjid Sultan Haji Ahmad Shah. Hanya sekali lafaz jer, aku telah mjdi isteri kpd NOR AL KAMARUL BIN ADNAN. Tak sangka sungguh cinta yang disulam selama 8 tahun akhirnya bersatu dalam hubungan yang diredhai ALLAH. Waktu tu mcm tak percaya je sbb dlm sekelip mata jer dah jadi isteri org. Majlis pernikahan ku tu berjalan ngan lancar walaupun sebenarnya aku sakit perut pagi tu sbb tersalah mkn. Tapi disebabkan aku ni raja sehari aku terpaksa control ayu gitu, hehe.











No comments: