Thursday, December 4, 2008

MY SANDING'S DAY

My brothers ( I love them so much)



My love (pictures by gezzeg)


Gmbr ni sbnarnya diambil dpd gezzeg fotopages bcause gmbr aku yang sbnarnya tak siap lg. Gmbar aku akan siap sebulan dpd skrg, jadi kena sabar je la menunggu. Majlis persandingan aku berlangsung di Dewan Utama Wisma Belia di Indera Mahkota (22/11/08). Syukur Alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar. Ramai jugak la sanak saudara dan kwn2 yang dtg. Kepada semua kwn2 TERIMA KASIH kerana dtg utk memeriahkan lagi majlis aku tu. Tak sia2 aku buat sendiri bunga telur tu. Kenangan yang tak boleh aku lupa ialah waktu adik2 lelaki aku yang seramai 6 org tu mengiringi aku naik ke atas pelamin. Rasa terharu sgt sebab adik2 aku sanggup buat apa saje asalkan kakak diaorg gembira. Diaoranglah yang mjdi permata hati aku selama ni. Semoga kasih sayang ni berkekalan hingga akhir hayat.



3 comments:

l i e y n said...

u look gorgeous that day....
congrats to both of u....semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat....
tapi tini tetap pompuan gedik...
huahuahua

aniszcenna said...

xdpt ponn bunga telur

Kamarul n Hartini said...

kak anis tak dapt ker??? Esok saya bwk ea. Maaf mesti diaorg dah terlepas pandang. esok ekkk.