Monday, December 22, 2008

Saturday yang havoc

My new vincci shoes






Last saturday, aku n my husband bercadang g shopping2 sikit brg2 dia. Almaklumla, my husband dapat kad diskaun dpd padini utk membeli belah d semua outlets padini. Best kad diskaun ni sbb kita bleh beli tidak mengira kuantiti janji tak lebih seribu ringgit. Tapi takder la kami membeli smpai seribu ringgit. My husband bought 3 new T-shirts (red, green and white in colour) + jeans (very nice one), aku pulak menempella sekali beli one t-shirt n one new vincci shoes. After that, we went to megamall, there aku beli set comforter baru. cadang nak beli set yang lain tapi malangnya set yang aku nak tu habis terpaksa lah pilih yang lain. Kat atas adalah comforter set yang aku beli, aku suka motif bunga. After that, kitaorg pun g mkn kat Cherating Steak House. This is our favourite place. We love all the steaks there....then after kenyang2 kitaorg balik la. tapi mmg penat. suamiku yang tak suka shopping pun bleh terpengaruh dengan pujukan ku, hehehe.

6 comments:

Neeza Shahril said...

cantik comforter tu.. tapi kan.. merahnyaaa.. hehhee..
tini still lagi suka high heels ya.. takpe, tini kurus comel. kalau akak la pakai, asyik terpelecok je lah jawabnya... silap ari bulan heels tu masuk celah2 longkang hehee..

hidayah said...

err... org dah ada suami, kan... hehe.. tak pe, pengantin baru... kamarul layan je la ko... namun ko dan vincci tak leh dipisahkan... ko agak diorang nak ke amik ko jadi duta diorang? harharhar

Kamarul n Hartini said...

To Kak Neeza, saya mmg suka warna merah sejak dulu lagi. Ala kak neeza pun leh gak pkai heels sbb kak Neeza masih lg mama yang vogue.

Kamarul n Hartini said...

To dayah, aku rasa org vincci mmg mengalukan sekiranya aku jd duta diaorg. Sbbnya aku dah byk melabur untuk perkembangan bussiness diaorg, hehe.

noniey said...

merah menyala..takpe, lagi bagus... merah tu kan memberahikan... hahahaha...

tunggu ko dah ada anak dulu, tengok pakai lagi tak high heel. hehehe..

Kamarul n Hartini said...

To noniey, kureng betul ko ni. well, Insyallah kalau keadaan mengizinkan. mak aku yang dah beranak tujuh pun masih pakai heels, hehe.