Tuesday, December 16, 2008

Nilai

Hari Sabtu yg lalu, aku, my beloved husband n my family pergi ke Rembau Negri Sembilan. Tujuan utamanya adalah utk menghadiri majlis pertunangan sepupuku. Ok lah, everything went well. Dlm kul 4 lebih, ktaorg pun pergi berjalan2 ke NILAI 3, ni bknnya kali pertama aku ke situ, tapi hari itu merupakan kali pertama aku membeli belah di KK. Mak tiri aku yang tunjukkan tempat tu pada kitaorg. Aku mula2 tak nak membeli belah, tapi bila aku masuk jer kedai tu....aku terus jadi sasau dan tak keruan...sbbnye brg dalam tu smuanya ala2 vantage dan English. Aku gila memikirkannya krn aku tak tahu nak beli apa. Kebetulan dalam dompet aku takder duit KECUALI duit husband aku. Sebelum bertolak ke Rembau, husband aku suruh aku pegang duit dia. Oleh sbb itu aku terus mengambil keputusan utk menggunakannya. Habis duit husband aku tu aku guna HAHA...... nasib baik husband aku tak marah. Husband aku mcm tahu jer duit dia aku dah guna, aku senyum jer laaaa. Lepas jer g Nilai kitaorg pun meneruskan perjalanan ke SOGO. Aku beli kelengkapan dapur jer, mak aku beli comforter. Kdg2 aku ni tetap nak bershopping walaupun tak der duit. Sbb aku tahu husband aku ataupun parents aku mesti rasa kesian kat aku. Bila kesian mereka dtg, apalagi diaorg mesti kasi aku duit utk membeli belah...haha.

1 comment:

Intan Noorazlina said...

tangkap pompuan nie... dia pecah amanah!!! panggil BPR org kampuuung....