Tuesday, January 5, 2010

PERINGATAN UNTUK DIRIKU

Azam dlm thn baru ni byk n klau bleh nak kehidupan n masa depan yg lbih mantap dpd thn 2 sblmnya. Byk benda yg terbengkalai sblm ni akan aku usahakan thn ni, semoga TUHAN memudahkan segala usaha kami. Sblm ni tak pernah ader azam, tp thn ni lain dpd thn2 sblmnya, aku ingin mengejar cita2ku/kami yg lama terkubur n tak tertunai. Dlm mngejar kesemuanya tu aku kenala ingat kan diri aku ttg bbrp perkara antaranya:



1. Kalau aku susah ader ramai lg yg susah. Aku sepatutnya bersyukur dgn aper yg aku ader. Bersusah-susah2 dahulu bersenang-senang kemudian. Susah ni dtg dlm pelbagai bentuk n cara jd aku kena tabah n sabar.

2. Klau aku kecewa rmai lg yg teruk kecewanya dpd aku.

3. Rezeki akan dtg dlm pelbgai bentuk n cara, aku kena sbr n tak boleh gopoh.

4. Tak semestinya semua yg aku idamkan akan dpt. Alhamdullilah hasrat utk bersama org yg tercinta termakbul. Ia adalah hadiah/perkara yg terbaik dlm hidupku.

5. Kena byk bersabar n tekun.



Semoga semuanya berjln ngan lancar thn ni, semoga aper yg kami impikan termakbul. Tak lupa jgk, semoga thn ni membawa kebahagiaan yg tak ternilai kpd kami n kpd anda semua. semua org mngimpikan kebahagiaan n kesenangan, jd sama2 lah kita berdoa :)

No comments: