Thursday, July 23, 2009

TAK BERTENAGA

Knpla aku sejak akhir2 ni tak bertenaga, especially bila time waktu bgn tido. Dulu selalunya kul 5 am aku dah bgn. Mesti korang heran knp awalnya aku bgn. . . sbnarnya aku dpd dulu jenis tak leh tido sgt wpun aku penat. Aku mmg kerap terjaga n aku mmg tak bleh terlebih tido. kalau aku terlebih tido otak aku jadi lembab jer tuk berfikir n aku akan rasa tak bersemangat. Tapi skrg ni lain pulak halnya, kdg2 liat pulak tuk bgn n aku tak suka ngan perasaan ni sbb aku akan jadi malas. Adakah ini disbbkan pembawakkan baby dlm perut @ pembawakkan dpd diri aku sndiri...
wahai sifat malas boleh tak ko jauh dpd aku . . .

3 comments:

Rasyidah Abd. Aziz said...

bila pregnant selalu glucose dalam darah rendah. cuba amik glucose bila bangun tido, minum air manis pun ok, cuma jgn byk sgt dah ler

Kamarul n Hartini said...

Thanks Syidah, bagus la ko ni beri tips kat aku

Allen Peter said...

Saya rasa makanan seimbang tak dapat pun letih juga. Baby banyak ambil nutrisi ibu. kalau ibu tidak menggantikannya cepat, ibu tidak boleh dapat metabolisma yg maksima. So kena teruskan pemakanan yang seimbang setiap masa ok?
nutrition-you-need.com
allen-peter.blogspot.com

Cheers Wsslm