Thursday, June 25, 2009

TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN




Aku sbnarnya dah terlampau GEDIK nak tengok ceter ni. Aku mmg minat ceter2 mcm ni sejak dulu lagi. Tapi sejak pregnant ni mak aku tak kasi aku tengok wayang. Bukannya aku tak boleh tengok senyap2 tanpa pengetahuan mak aku tapi aku takut sbb TUHAN kan ader. Walaupun aku bleh tipu mak aku, tapi bila aku ingat TUHAN menyaksikan segalanya aku jadi takut especially time2 skrg ni. Aku ni bknla ALIM atau anak yang BAIK sgt pun, tapi sejak pregnant ni aku lebih memahami sikit sbyk perasaan seorg ibu n pengorbanannya. Wpun tengok wayang tak memberi apa2 kesan pader baby atau ibu tapi aku tak berani nak lawan ckp mak aku. walaupun sbnarnya JIWA aku terseksa setiap kali tengok preview ceter ni. Aku masa bujang2 dulu siap layan wayang sorang2 tau wpun aku dah tengok ceter tu berkali-2. Tapi skrg ni tak leh buat mcm dulu, sbb maner la tahu tiba2 terjadi sesuatu yang tak diingini, mcm maner aku nak jwp. Aku dah ckp ngan husband aku sepanjang berpantang aku nak LAYAN MCM2 movies. Bestnya, tak sabar. . .

No comments: