Friday, September 11, 2009

MAMA . . .WARDIAH SUKA . . .

Anak mama mmg suka:

1. Bergambar wpun umur baru sebulan.
2. Suka sgt mandi, kalau org start tanggal baju dia, mesti dia senyap.
3. Suka tido tanpa selimut. Kalau aku selimutkan dia, mesti selimut tu
ditendangnya.
(Amboiiii . . .kecik2 lg dah pndai menendang, mama gigit kang baru tau.
Dah la kaki tu comel)
4. Suka tempat sejuk, tak suka tmpat panas. (Ni mmg ikut pgai mama. Tak leh tahan
panas sikit)
5. Kuat mkn (ni pun ikut mama, bagus2 nanti Wardiah cepat besar)Kdg2 setiap 45
minit dia nak aku breastfeed dia.
6. Suka berjln. (Wardiah ni sgt enjoy kalau bjln wpun duk dlm kereta jer. Dia mmg x
meragam kalau bab2 bjln ni. Ni mesti ikut pgai aku sbb aku waktu mgandungkan
dia mmg kuat berjalan.
7. Manja. (Wardiah ni manja sgt, ni pun ikut aku)

2 comments:

l i e y n said...

sume le ikut ko!!! kecik hati kamarul...

hidayah said...

iyolah tu tini.... anak mama la katakan...hahaha