Wednesday, May 20, 2009

SEMOGA SEMUANYA BERJALAN DGN LANCAR

Aku berdoa sgt semoga semuanya berjalan ngan lancar. Mak aku ckp bersalin ni umpama separuh diri kita ni menuju kpd kematian. Jadi spnjg proses kehamilan ni, ibu2 yang mengandung patut mempersiapkan diri dgn amalan. Mcm2 benda boleh terjadi pader waktu tu. Takut pun ader bila aku dengar, tapi aku akan cuba untuk tidak memikirkannya. Yang penting kita mestilah sentiasa berdoa dan bertawakal kpdNYA. Mcm ustazahla pulak aku ni. Mcm2 pengalaman yang aku dengar dpd kwn2 aku. Pengalaman dpd mereka yang berpengalaman mmg berguna bagi aku. Sbb wpun situasi kita mgkin berbeza tetapi berpandukan pengalaman org lain kita boleh mempersiapkan diri utuk segala kemungkinan yang ader. Aku berdoa sgt spaya anak yang bakal lahir nanti sihat dan sempurna. Semoga semuanya berjalan ngan lancar. AMIN

2 comments:

l i e y n said...

amin....
berdoa banyak2..
tapi walau apa pun ko tetap skema!

Kamarul n Hartini said...

Hehe, sajer jerbila lagi nak skema.