Wednesday, May 20, 2009

Mengimbau Kenangan Lalu


Cakap pasal kenangan, mcm2 yang aku ingat. Tapi kenangan yang tak boleh aku lupa adalah sewaktu perkahwinan aku. Alhamdulillah, semuanya berjalan ngan lancar wpun mgkin ader kekurangan disana sini tapi aku puas hati dgn segala perjalanannya. Seronok sgt bila sanak saudara dpd Perak, Pulau Pinang, Kl, n Terengganu sanggup dtg beramai-ramai memeriahkan majlis aku. Mgkin sbb aku cucu sulung n anak saudara sulung jadi diaorg excited nak dtg. Wpun ader yang tak sihat, tapi diaorg gagahkan jgak utk dtg. Terharu aku bila ramai kwn2 yang sudi dtg tak kirala jauh atau dekat ke majlis aku. Students pun ader yang dtg :) . Ayah, mak n mak tiri aku tak menang tgn melayan tetamu. Hadiah mmg byk aku dpat, n ader yang aku tak pakai lagi. Tak tahu bila nak guna. Byk sgt. Tapi hadiah yang paling aku suka adalah baju pernikahan dpd my parents. Bukan harganya yang membuatkan aku sukakan baju tu, tapi baju tu ader sentimental value yang dtgnya dpd parents aku. Aku beli kain lace tu kat Jakel Jln TAR. Aku sajer2 je cuba, tengok2 mmg cantik n kebetulan mak aku pun berkenan. Tanpa berfikir 2 kali mak aku terus suruh org tu bungkus kain tu. smpai skrg setiap kali aku bukak almari baju, aku mesti tengok baju nikah aku, mcm baru smlm jer nikah :)

No comments: