Tuesday, March 31, 2009

Hmmm. . .

Terimalah kelemahan dan kekuatan orang sbgaimana org tu menerima kelemahan dan kekuatan anda. Jnganlah ingat diri anda jer betul dan tak bersalah. kdg2 org yang anda persalahkan tu pernah mjdi kwn baik anda selama ini. Takkanla pasal hal yang mgkin betul yang diperkatakan anda nak perlekehkannya. Dunia ni bulatkan. Kdg2 aku tak faham, knp perlu dipersalahkan pada sorang hamba Allah tu jer??? Org lain tak bersalah ker? Org2 yang tak dipersalahkan pun pernah buat kesalahan yang sama mcm hamba ALLAH ni, tapi knp hamba ALLAH ni dipersalahkan...Org yang menyalahkan si Hamba Allah ni, takkanla dia tak pernah buat salah. Biasala tu kalau ader perselisihan fhm...Hai pelik2.

8 comments:

l i e y n said...

manusia mmg pelik...

hidayah said...

ni ada kes ke ni? sila story mory kat aku

Kamarul n Hartini said...

X de aper2 kes pun, aku meluahkan ketidakpuasan hati kwn aku sbb aku pun geram.

noniey said...

ni mesti ada kes ni. ko citer je lah. takde lah kita semua terpk2 plak

Kamarul n Hartini said...

tak leh ceter, amanah dpd kwn aku :)Biarlah rahsia. . .

Neeza Shahril said...

besar isu ni.. semoga aman ya...

ikien said...

k.ikien rasa macam tahu je dekat siapa kau tujukan luahan tu...

Kamarul n Hartini said...

to kak ikien, tekaan ko tu aku pasti salah. sbb peristiwa yang berlaku tidak melibatkan org di sekeliling ko atau aku. ia melibatkan org di sekeliling kwn aku. takkan la benda yang aku tulis kena ader kena mgena ngan org sekeliling kita.