Monday, March 23, 2009

DULU DAN SEKARANG


DULU kalau nak aper2 dpd mak dan ayah aku, aku akan cakap "Tinikan anak perempuan sorang papa dan mama" Selalunya bila aku cakap mcm tu aku mesti dapat brg yang aku nak walaupun umur dah tua dan bakal mjdi isteri org (waktu tu la).

SEKARANG ayat tu dah lapuk dan tak laku sbb aku dah bersuami dan bakal mjdi ibu. Jadi aku tukar ayat tu "Kesian cucu dalam perut ni, tinikan mengandung" Mak ngan ayah aku pun apalagi ngan perasaan yang kesian belila gak, kang aku kempunan plak (kata mak aku)...hehe.

MASA DEPAN tak tahu lagi. Tungguuu...akan aku fikirkan

4 comments:

Neeza Shahril said...

tini mintak apa dengan mak ayah tu?? heheh..

Kamarul n Hartini said...

To Kak Neeza, mcm2 kak saya mintak...hehe

l i e y n said...

ek eleh....

hidayah said...

ko mmg ngada2.. hahaha