Friday, February 20, 2009

KNp Aku Ni

korang percaya tak kalau aku cakap dulu2 waktu aku masih budak mentah (sek rendh n menengah)aku bknnya seorg yang byk ckap dan aku bukannya seorg yang suka melawn ckap (wpun org tu dah kutuk aku teruk2). Tapi entah mcm maner, sejak duk kat UKM dan bekerja. Aku jadi seorg yang sangat kuat bercakap. Most of the time aku tak suka perangai yang satu ni. Sbb bagi aku, kdg2 org boleh misinterpret aper yang kita ckap sbb pengalaman dan cara kita dibesarkan berbeza. Aku sgt tak suka prgai ni n i try to overcome it. Tapi bila jumpa geng2 yang sekepala aku rasa enjoy sangat bercakap sbb byk benda boleh share. Aku jadi kuat melawn sbb ader sorang hamba Allah ni asyik perli jer aper yang aku buat, wpun aku byk senyap. Dan semua yang aku buat salah. Lama kelamaan aku rasa tension dan bermulala episod aku byk ckp dan itu ini. Aku selalu rindukan prgai aku yang dulu, brcakap bila perlu esp ngan org yang kita kenal hati budinya. Boleh ker aku jadi mcm dulu...

No comments: