Tuesday, April 7, 2009

BULAN PENUH REZEKI

HEHE... nak ketawa dulu. Bulan ni aku tak tahula samada ni rezeki utk aku ataupun rezeki utk anak dlm kandungan aku ni. Aper2 pun aku amat bersyukur. Bulan ni bulan penuh rezeki utk aku ber'shopping'. Dlm bulan ni jer mcm2 aku dapat, aku dapat vaucher dpd SSF bernilai hmpir $500.00, discount vaucher dpd SSF, Vaucher dpd Padini benilai $30.00 wlaupun sikit tapi jadila utk shopping n Vaucher $95.00 dpd sogo.Seronoknya....Tapi yang memusykilkan aku, aper ea aku nak beli ngan vaucher sogo tu. Aku nak beli baju baby ataupun new handbag? Vaucher SSF tu mmg aku dah fikir nak beli aper, aku kan mmg peminat setia SSF.

2 comments:

Neeza Shahril said...

Alhamdulillah, rezeki baby tu...

beli la baju baby.. kat sogo kan murah dan cantik-cantik... :)

Kamarul n Hartini said...

Tula,asyik fikir pasal diri jer sblm ni. Ni baru nak menyesuaikan diri. Thanks Kak Neeza.