Thursday, April 23, 2009

?

Ramai kwn2 aku heran, knp bila aku tulis sesuatu dlm blog ia tak mencerminkan kerjaya aku sbnarnya. Bagi aku kerjaya dan penulisan adalah dua benda yg berbeza. Aku lebih selesa menzahirkan perasaanku dgn cara begini. Dengan cara begini aku dapat melepaskan segala kekusutan yang ada. Sbnarnya aku sejak dulu (zaman sekolah) mmg suka mengarang. Tambahan lagi bila kelas sastera, Setiap kali time jawap soalan, muka aku jer yg jwp. Masuk U pun mcm tu, aku sgt suka subjek English literature. SGT.... SUKA. Wpun ader yang kata subjek tu susah dan membosankan tapi aku tak kisah. Bagi aku bila kita blajar literature byk benda kita boleh terjemahkan dlm konteks kita sendiri. Lagipun blog merupakan satu2nya laman utk aku menzahirkan setiap ruang pemikiran. Ini baru sebahagiaan sbnarnya :)

4 comments:

Anonymous said...

Madam suke bce blog mdm... ari 2 time my last paper final, ade gak sj2 tgk mdm... tp x nmpk pon perut.... mdm jgn garang2 tau... t baby pon grg :-P

Neeza Shahril said...

kalau orang comment cam tu lagi, tini cakap je, blog tu takde kena mengena dengan kerja... tu personal blog.. bukan blog for career.. khalas.. :)

Kamarul n Hartini said...

To my dear Anonymous,I tak garang cuma pandang ngan penuh makna jer kalau students buat prangai :)

Kamarul n Hartini said...

To Kak Neeza, thanks for ur advice :)